Re: Jukolan viesti 2018
No niin, kuten uusi puheenjohtajammekin jo ehti puheenvuorossaan etusivulla mainita, Jukolan viestiin ilmoittautumisia otetaan mielellään vastaan jo nyt hyvissä ajoin ja mieluusti niin, että pidetään myös kiinni osallistumisesta.
Itse en enää ole vähään aikaan jaksanut innostua Jukolan viestistä, kun yleensä ne ovat kaukana, väkeä on kauhea määrä ja kaiken sekamelskan keskellä oman suorituksen odottelu on tuntunut turhauttavalta. Jotenkin liian iso tapahtuma meikäläiselle, joka viihtyy paremmin nurkkakisoissa ja iltarasteilla.
Kuitenkin Hollolan Jukola kiinnostaa, koska se on tässä ihan lähellä - sinne pääsee vaikka polkupyörällä! (tai moottoripyörällä) Ja sitä paitsi on noissa maastoissa tullut eksyiltyä varoituksista huolimatta jo aiemminkin - armeija-aikoina nimittäin .
Mun kunto on ollut menneenä kesänä surkeampi kuin koskaan, mutta kun tajusin, että eihän mulla olekaan kestoflunssa, vaan flunssamaista kurkkuärsytystä aiheuttava (vatsa)happo-ongelma, tein muutamia pieniä elintapamuutoksia ja sen jälkeen olenkin voinut paljon paremmin. Tavoitteeni on olla jo keväällä meikäläisittäin hyvässä kunnossa, niin että jaksan samota metsässä pidemmänkin rupeaman...
Sellaisestakin oli puhetta, että lähdetään keväällä jonain sopivana päivänä porukalla järjestäjien harjoituskartoilla suunnistelemaan.
Ilmoittaudu tähän ketjuun, jos hivenenkään on sellainen fiilis, että nyt käydään rykäisemässä vaikka vaan kiusalla Jukolan viesti Hollolassa!