51

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Mo!

Kyllä se on viissiin meidän uudisraivaaja ala Koistinen joka polkee 2. joukkueen aloitusta.

ei sulla Jeppe Julli ole mitään pelättävää, äijä on tikissä ja kuten tiedät Jukolassahan ei tarvii itse suunnistaa, riittää kun on kovassa kunnossa ja osaa valita/erkaantua letkasta ajoissa. Antaa muiden tehdä työt ja lukea itse vain sellaiset varmat paikat kartalta ja lonnia mukana. Totuushan on, että ne letkat vetävät aina suoraan isoissa viesteissä. Alku kiihdytys on tärkein ja sulta sitä vauhtia löytynee oikein kunnolla kiihdytyksen aikana katsot vain kartasta, että onko sinne ykköselle 15 cm vai 5 cm ja sitten sen mukaan vain kartta rullalle ja antaa palaa hyviin asemiin (voisi olla hyvä ottaa Suunto T6 mukaan ja se jalkapalikka myös, niin saisit siitä suoraan katsottua milloin olet 10 metrin päässä rastista). 

Mutta joka tapauksessa jos itseluottamus reistailee, niin kannattaa nyt ennen Jukolaa käydä myös vaikka Asikkalan iltarasteilla hakemassa aivan uusia ulottuvuuksia koko lajiin!

ja muuten sitten kun muistat ja katsot ketä sun jälkeen juoksee, niin ei pienintäkään painetta. tässä mun tarkistettu arvio viestin kulusta:

Niko vaihtaa sijalla 189
Pedro vaihtaa sijalla 145
VT vaihtaa sijalla 143
Kimmo vaihtaa sijalla 131
VVi vaihtaa sijalla 130
Nipa vaihtaa sijalla 121
Ylle kipparoi sijalle 112 ja ambulanssiin.

Nipa

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Ens kauel!

The Manager on taas kerran koonnut pelottavan Jukola-seitsikon :klap:. Asiansa osaavia erikoismiehiä riittää jokaiselle pätkälle! Kahden tai kolmenkaan vaivaisukon toipilaisuus ei onneksi näyttäisi vaikuttavan joukkueen tavoitteisiin tai tuloksiin. Jokainen on paikkansa ansainnut ja ryhmä on äärimmäisen tasainen!   

Oma vaivani on melko mitätön viimevuotiseen verrattuna, mutta katsoin kuitenkin parhaaksi luovuttaa taistelun paikoista halokiilassa. Kyseessä on kohta kuukauden vaivannut polven rasitusvamma, joka ei ole parantunut melko täydellisestä levosta huolimatta. Polvi rutisee ja siinä tuntuu voimakasta kipua mad erityisesti portaita kävellessä, arvatenkin myös ylä- ja alamäessä. Tietääkö joku hyvää urheilulääkäriä?

Toistaiseksi on vaikea varmuudella arvioida, voisinko hölkötellä polvi tuettuna/teipattuna jonkun lyhyen siivun kakkos- tai kolmosjoukkueessa.  Toivottavasti!

Ens kauel ykköseen, pitäkää paikkaa!

GastarGenu neutral

53

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Tango wrote:

Ens kauel!

Oma vaivani on melko mitätön viimevuotiseen verrattuna, mutta katsoin kuitenkin parhaaksi luovuttaa taistelun paikoista halokiilassa. Kyseessä on kohta kuukauden vaivannut polven rasitusvamma, joka ei ole parantunut melko täydellisestä levosta huolimatta. Polvi rutisee ja siinä tuntuu voimakasta kipua mad erityisesti portaita kävellessä, arvatenkin myös ylä- ja alamäessä. Tietääkö joku hyvää urheilulääkäriä?

GastarGenu neutral

Urheilulääkäreistä en tiedä ja useimmat terveyskeskuslääkärit eivät tajua polvesta + urheilusta paljoakaan (kokemusten mukaan). Tule käymään Lahdessa mun vastaanotolla keskiviikkona, niin vilkastaan hieman sitä polvea. Jos käy todella hyvä tuuri, niin siihen voi löytyä apua, jos ei, niin tuskin se huonommaksi menee (ainakaan paljoa huonommaksi roll - ja ainahan se voidaan amputoida smile )

Juu jaa - en minäkään mitään näistä hommista tajua. Yleensä riittää hyvä tuuri ja onnekas arvaus. Se vaan on hämmästyttävää (ja kiitollista), että yleensä minä olen ollut ensimmäinen terveydenhoitoalan ammattia harjoittava henkilö, joka on yleensä koskenut asiakkaan kipeään polveen. Joskus hyvällä menestyksellä (=> tulee maaginen maine), joskus ei tule mitään tulosta (=> no, mitäs mä sanoin, ei se mitään osaa).

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Nipa wrote:

Mo!

3. os. VesaT, oikea valinta. Vesalla kestävyyttä ja ehkä eniten pimeän kokemusta viime vuosilta. Pimeys antaa myös anteeksi mahdollisen vauhdin puuttumisen (puuttuuko vauhtia?)

Nipa

Siis haloo!

mun vauhdista mitään puutu...son puuduttavaa. 1))

*

ps. vvi:tä jännittää ihan selvästi. sillä meni vuosi sitte niin hyvin, että meinaa tänä vuonna rykästä oikeen kunnolla. tongue

55

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moro!

JOS TIMIN PRAKTIIKKA EI TUOTA TULOSTA, NIIN TULES KÄYMÄÄN TÄÄLLÄ HELSINGISSÄ DIACORIN LÄÄKÄRIASEMALLA, VARAA AIKA HEMMOLLE, JONKA NIMI ON:

TAPIO "ANTIDOPING" KALLIO!!!!!!!!!!!!!

Äärettömän pätevä kaveri, meikä sai hänen opastuksella kantapään kuntoon ilman yhtään lääkettä ja piikkiä, kun muut olivat tökkineet sinne ties mitä.

Nipa

56

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moi,


Ei muo nyt oikeen jännitä, sillä tiedän tasan tarkkaa mitä rykimistä tuo 5. osuus on kävellään 5 min ja sitten aivan täysillä seuraava 2- 5 min minuuttia seuraavan tiheikköön edellisen osuuden letkan perään taas kävelemään - kokemusta on...  smile

Mieluumminkin niin, että ei oikein jaksa sytyttää enään tuo viides osuus - mutta yritään nyt vetää sitten spurtteja, sillä eihän tässä enään mitää yli tunnin lenkkejä tarvita. wink

Eli avoimessa maastossa ei ole juuri eroa juostakko 4. tai 5. osuus, mutta tiheässä maastossa siinä on ero kuin yöllä ja päivällä, eli medän sijoituksilla 4. osuudella pääsee hyödyntämään kärjen 5. osuuden kavereita, mutta vitosella pitäsi olla niin hurjassa lyönnissä, että liikuisi kovempaa letkan sivussa pusikossa kuin letka menee polulla/uralla, vaikka vauhti tuntuu letkassa kävelyltä siinä polulla, sillä onhan siinä pääosin edellisen osuuden sijoituksilla yli 500 juoksevia joukkueta.


t. Vesa

57

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moro!

Joo väistämättähän tuo 5. osuus on juuri tuota, mutta eilen Manulta kuultujen puheiden mukaan se maasto olisi ihan hienoa ja ei mitään pusikko systeemiä eli kyllä siellä juokseen pääsee.

Nipa

58

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Vesa wrote:

Moi,

Mieluumminkin niin, että ei oikein jaksa sytyttää enään tuo viides osuus - mutta yritään nyt vetää sitten spurtteja, sillä eihän tässä enään mitää yli tunnin lenkkejä tarvita. wink

t. Vesa

Älä suotta käytä energiaa nykivään juoksuun - voithan tuossa vitososuudella peesata kolmosjoukkuetta cool - ja meillähän ei ole tapana harrastaa nykimistä.

Nyt on joukkueet aika kovat, kun jokaisessa joukkueessa on mukana kokenut mestari. Painotan sanaa MESTARI, nimittäin partiosuunnistuksen Lahden alueen mestari. smile tongue smile

59

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Jaahas,

Ei sitten meitsille tärpännyt pitkäyö, vaikka kuinka koitinkin sitä viime hetkelle tai viime hetken jälkeen itselleni ruikuttaa smile

Joko se Tango kävi lekurissa?

Nipa

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moi,

Mä alotin valmistautumisen tohon 5. osuuteen juoksemalla eilen länsirastien yhteydessä olleessa TEA suunnistuksessa tuon 4.5km radan aikaan 35.19 virheitä yht. n 4min  Länsiludon Jaskalta turpiin 6 min. Olin piirtänyt karttaani maalin väärään paikkaan siitä 1.5 min ylimääräistä, sekä taas kerran ykköseltä 1min 45 s, sekä muutama huono reitinvalinta. tulokset ja rastivälijat alla:
http://www.ok77.fi/new/tulokset/lansira … _lr-8.html
http://www.ok77.fi/new/tulokset/lansira … lr-8e.html

61

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

vergie wrote:

Minun osaltani Ravan kisa meni pieleen. Juoksu ei kulje. Ilman rakkulaa kantapäässäkin oli alkumatka nihkeää. Jukola spekulaatioista sen verran, että Lahtisen Jarin tulisi päästä juoksemaan jossakin joukkueistamme. Voin jäädä pois kokoonpanoista, jos ei muuten onnistu.

t. Veikko

Älä suotta hätäile. Meikäläisellä juoksu "kulkee" - muilla kulkee kovempaa. Suunnistus sen sijaan ei oikein tahdo sujua. Niinpä olen ajatellut, että jos nyt mitenkään olisi mahdollista, niin Lahtisen Jari saisikin juosta minun tilallani tuon lyhyen osuuden kolmosjoukkueessa? Minä voisin keskittyä suunnistuksen opetteluun (ja jukolaviikonloppuna tallin rakenteluun - se sujuu hiukan paremmin... ehkä).

nim. Ei pelkällä taidolla - mutta kun tuurikin on huono

62

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

No niin, tässä tulee nyt nämä venlojen juoksujärjestykset. Kakkosjoukkueen kakkososuuden juoksija saattaa vielä vaihtua, mutta muuten yritetään mennä tällä kokoonpanolla. Sairastumiseen ei oikein kenelläkään ole varaa, koska varanaisista on huutava pula! sad

Päijät-Rasti I
1. osuus 5,2-5,4 km   Marika Liikola
2. osuus 5,2-5,4 km   Merja Lahtinen
3. osuus 6,2-6,3 km   Katri Mäntylä
4. osuus 7,7-7,8 km   Riikka Pelkonen

Päijät-Rasti II
1. osuus   Anu Tähtinen
2. osuus   Katja Alho
3. osuus   Marjo Kontra
4. osuus   Piia Perälä

Merja

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moi,

tässä I joukkueen vaihtoajat ja arvioidut juoksuajat

arvioitu aika 1.31 00:31 eka vaihto ehkä vaikein arvioida
arvioitu aika 1.19 01:40 toka vaihto, myös Pietu hieman arvoitus???
arvioitu aika 1.44 03:24 kolmas vaihto, Vesku matka kilsan pidempi kuin viime vuonna ja ero kärkeen kasvoi n. 1min/km sairastelujen ja tuntemusten perusteellla tänä vuonna hiemen enemmän
arvioitu aika 0.50 04:14 neljäs vaihto K. Vänni varmaan ja 1min/km Lienee Ok
arviotu aika 0.50 05:04 viides vaihto Minä lienee vastaavassa kunnossa kuin Vänni
arviotu aika 1.05 06:09 kuudes vaihto, Pate kovat luut vastassa, joten ero kärkeen kasvanee tuon verran
arviotu aika 1.40 07:49maali, Villa vaikka itsensä mielestä huonossa kunnossa, niin tuo n. 1 min/km lienee riittävä.

t. Vesa

64 (edited by JV 12-06-2005 19:36:38)

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moro

Noilla vaihtoajoilla tuo Nipan aiemmin ennustama loppusijoitus 112 saattais hyvinkin toteutua. VVi:n laskujen mukaan maalissa ollaan klo 7:49 ja koska kärjen on ennustettu olevan maalissa klo 6:32, niin ero kärkeen 1h17min, jolla viime vuonna oltiin sijalla 135. Tosin tänä vuonna maasto on ehkäpä lähempänä Asikkalan tai Sulkavan jukoloita, joissa tuolla erolla oltiin sijoilla 105 ja 89. cool

Mutta näillä eväillä tavoittelemaan tuota sijaa 112, eikös joo.

- JV -

PS: Korjaisin edelleen itselleni tuonne ankkuriosuudelle ainakin 5min lisää aikaa wink

65

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moro!

Tulen kiertämään tuon 2. joukkueen pitkän yön ajassa 2.21! roll

Ei vastaväitteitä, sillä ei mopolla mahdottomia...:D

T: Lammikko

66

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moro!

Ihan asiallisilta näyttää nuo tavoiteajat kyllä. Itse käyn tänään tekemässä vielä yhden suunnistusharjootuksen ja samalla tiukan treenin ennen Jukolaa. Muutoin kuntokäyrä näyttää hyvälle, eilen iskin 1 min hiittejä 1 min palautuksella ja juoksu kulki varsin mainiosti.

Tietty jos nyt saisin itselleni tässä kunnossa osuutta spekuloida, niin ilman muuta lähtisin juoksemaan pidempää pätkää kuin tuo 9,8 km. Se on faktaa ja itse olisin hypännyt kisaan osuudesta numero 3 eli legendaarisesta pitkästä yöstä. Mutta manageri päättää.

Nipa

67

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Lammikko wrote:

Moro!

Tulen kiertämään tuon 2. joukkueen pitkän yön ajassa 2.21! roll

Ei vastaväitteitä, sillä ei mopolla mahdottomia...:D

T: Lammikko

Moi,

Olisin pistänyt 1.55 Mikolle tuolle pitkäälle yölle!!:)

t. Vesa

68

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moi, tarkistin asian ja tuo näyttäisi olevan totta vaikka en muuten aina  tuoreiden DI:den puheisiin juurikaan luota. cool


JV wrote:

Moro

Noilla vaihtoajoilla tuo Nipan aiemmin ennustama loppusijoitus 112 saattais hyvinkin toteutua. VVi:n laskujen mukaan maalissa ollaan klo 7:49 ja koska kärjen on ennustettu olevan maalissa klo 6:32, niin ero kärkeen 1h17min, jolla viime vuonna oltiin sijalla 135. Tosin tänä vuonna maasto on ehkäpä lähempänä Asikkalan tai Sulkavan jukoloita, joissa tuolla erolla oltiin sijoilla 105 ja 89. cool

Mutta näillä eväillä tavoittelemaan tuota sijaa 112, eikös joo.

- JV -

PS: Korjaisin edelleen itselleni tuonne ankkuriosuudelle ainakin 5min lisää aikaa wink

Jos nyt tuota jotenkin korjaisin, niin lisäisin aikaan lähinnä itselle 2 min ja ehkä Vännille 1 min, mutta toisaalta tuosta kolmelta ekalta pätkältä voisin karsiakkin tuon saman ajan ja ehkä hiukan enemmänkin...
Eli tuolla tavoitellaan sijoitusta alle 150 kirkkaasti - siitä lähdetää! cool

t. Vesa

69

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moe!

Ei me mistään sijasta 150 puhuta. Seuran ennätykset nykyisillä joukkuemäärillä pitää murskata.

Olen puhunut sijasta 112 MAX, todellinen tavoite on, että Juha juoksee maaliin sijalla 69 smile

Nipa

70

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moro!

Saattaa olla väärä otsikko, mutta Asikkalan tytöt juoksevat seuraavalla kokoonpanolla (oli vissiin tiukat karsinnat Lakeuden Viestissä):

1. os. Erja Jokinen
2. os. Hannele Valkonen
3. os. S-L Huusari
4. os. Minna Kauppi

Elikkäs AR:llä on maailman paras suunnistaja tällä hetkellä ankkurina, kaksi ekaa osuutta hoitelevat varmasti kovassa kunnossa olevat hisustuksen MM-ryhmäläiset ja eiköhän tuo 3. osuuskin ole aika plakkarissa ja kunto ilmeisen kova, koska tiputtivat Vanhalakan kakkoseen. Olisko todellinen mustahevonen, jonka eteen voisi muutaman euron laittaakin?

Ippe, Katja on 2. joukkueen ankkuri. Kommentois ny vähän.

Nipa

71

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

moi,

Kilpailuohjeiden mukaan tänä vuonna kärki miehet ottavat ledilampun myös osuudelle viisi (hämärä/valoisa), eli pitääkö siis Vännin varauttua moiseen, ainakin mun laskelmien mukaan. cool
Mähän voin sitten ottakin jo aurinkolasit.:cool:

t. Vesa

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Nipa wrote:

Moro!

Saattaa olla väärä otsikko, mutta Asikkalan tytöt juoksevat seuraavalla kokoonpanolla (oli vissiin tiukat karsinnat Lakeuden Viestissä):

1. os. Erja Jokinen
2. os. Hannele Valkonen
3. os. S-L Huusari
4. os. Minna Kauppi

Elikkäs AR:llä on maailman paras suunnistaja tällä hetkellä ankkurina, kaksi ekaa osuutta hoitelevat varmasti kovassa kunnossa olevat hisustuksen MM-ryhmäläiset ja eiköhän tuo 3. osuuskin ole aika plakkarissa ja kunto ilmeisen kova, koska tiputtivat Vanhalakan kakkoseen. Olisko todellinen mustahevonen, jonka eteen voisi muutaman euron laittaakin?

Ippe, Katja on 2. joukkueen ankkuri. Kommentois ny vähän.

Nipa

Luuletko Nipa, että noi joukkuekokoonpanot on lopulliset? PäiRa taitaa olla ainoa poikkeus näistä huippujoukkueista, kun ilmoittaa oikeat juoksujärjestykset hyvissä ajoin lol

Ippe

73

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Mo!

Jahas, että naapurissa kikkaillaan. Eipä sillä juuri mitään isompaa merkitystä ole, koska kaikki tietää niiden ankkurin smile Ja se taitaa olla tärkein pointti tuossa viestissä.

Ja eiköhän sekin ole selvää, että jompi kumpi hisustajista aloittaa, mutta 2 ja 3 osuus taitaakin olla auki. Meikä kun ei oikein ole seurannut tyttöjen juoksuja niin tarkasti, niin itselle ainkin tuo järjestys osui ja upposi.

Miehissähän sapluuna on ainakin huipuilla se, että 1 ja 2 osuus roikutaan ja pedataan viestiä, 3. osuudella ei saa jäädä eli siellä on yksi kovimmista menijöistä, 4. ja 5. osuus on juoksuvoimaisille kavereille ja 6. ja 7. osuus ovatkin sitten maailmanluokan meijöistä.

Nipa

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Ai vai naapurissa vain kikkaillaan. Odottakaahan vielä managerin viimeistä sanaa....  wink;):P

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Nyt olen puhunut. Ugh! Katsokaa ilmoituksista.

the manAGEr

76

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moi,

Kyllä ainakin I joukkueen juoksujärjestys on ihan hyvä. II joukkuesta vaihtaisin kuitenkin Veikon ja Ekin paikat, eli Eki ankkuriksi ja Veikko kutoselle, sillä Eki on hyvässä kunnossa, josta osoituksena Länsiväyläjuoksu 18,5 km alle 4,5 min/km. Ankkuri pätkä on kuitekin yli 15km ja uskon Ekin tosiaan olevan parmmassa kunnossa kuin Veikko.

t. Vesa

77

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moro!

Mitenhän se Ippe on nyt noin hiljaa smile

Toivotaan, että muutokset tuovat joukkueille sen parhaimman mahdollisen loppusijan.  Tänään keskiviikko, aika siis juosta pitkä 1 h 30 min - 2 h lenkki erittäin rauhallisesti, jonka jälkeen voikin nostaa jalat kohti kattoa ja syödä paljon hiilareita smile

Vergie ankkurina kakkosessa, se oli Managerin uutispommi. Vergie on ihan hyvässä kunnossa, mutta niin on Ekikin. Lienee sama kumpi sen pätkän juoksee, kyllä meinaan Vergie juoksi tässä viikko takaperin varsin kovaa vauhtia yli tunnin smile Kuulemma cool

Nipa

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Jahas, että naapurissa kikkaillaan. Eipä sillä juuri mitään isompaa merkitystä ole, koska kaikki tietää niiden ankkurin  Ja se taitaa olla tärkein pointti tuossa viestissä.

Ja eiköhän sekin ole selvää, että jompi kumpi hisustajista aloittaa, mutta 2 ja 3 osuus taitaakin olla auki. Meikä kun ei oikein ole seurannut tyttöjen juoksuja niin tarkasti, niin itselle ainkin tuo järjestys osui ja upposi.

Nyt on Nipalle ja muille spekuloijille laitettu jotain ehkä vähän uskottavampaa Jukolan sivuille. Ja jottei tarvi surffata niin kauas, voin tähänkin kertoa, kuka ja miksi:

I: Jokinen, Huusari, Vanhalakka, Kauppi M: Hillittömät näytöt pitkin kevättä ja SM-sprintissä. (A-finalisteja kaikki!). Ankkuri maailman paras.
II: Valkonen, Kauppi R, Rantanen, Koivunen: Melkein yhtä hyvät näytöt.
III: Hirvonen, Breilin, Laurila, Iivonen: Ikärasismi, telotut jalat, itsekritiikki ja nimim. kävin-kisoissa-eikä-kukaan-muu-halua-olla-ankkuri... (ainoa puuttuva osuuskin vielä allekirjoittaneelta)
IV: Leppänen, Lusila, Pietinen, Sissala: Elämysmatkailu yms, ei kisastartteja.

Neiti I

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moi,

Nyt kun juoksujärjestykset alkanevat olla lopulliset - bussimatkalla tehtyjä muutoksia lukuunottamatta, niin tässä huikan aikatavoitteita:

I joukkue
Niko   1.31   00:31 eka vaihto, ehkä vaikein arvioida
Pietu  1.19   01:50 toka vaihto
Pate   1.34   03:24 kolmas vaihto, luvannnut juosta tuotakin kovempaa?!
Vänni 0.52   04:16 neljäs vaihto, 2 minuutia lisää, hämärän takia.
minä  0.55   05:11 viides vaihto - viimeistely ei ehkä paras mahdollinen
mr*   1.07   06:18 kuudes vaihto - onnistuiko korkean paikan leiri ?;)
villa   1.45   08:03 maali, annetaa nyt 5 minuuttia ekstraa!!

II joukkue
Koista   1.33   00:33 eka vaihto, voi olla että tulee aijemminkin hmm
Hese     1.21   01:54 toka vaihto, vanha yököpeli
Lampi   1.58   03:52 kolmas vaihto, ei itse ehkä usko tuohon!!
Jorma   1.00   04:52 neljäs vaihto
Ippe     0.58   05:50 kai sä Ippe ton jäät mulle, vai kuinka ? cool
Veikko  1.17   07.07 omien sanojensa mukaan porukan heikkokuntoisin????
Eki       1.58   09.05 Paremmassa kunnossa kuin vuosi sitten!

Tässäkin on hieman arvailuja joitenkin kunnosta, sillä ei löytynyt mitään factaa, mutta kommentoikaa, jos on liian kova ja/tai heikko tavoiteaika! smilecool

III joukkesta mulla on todella heikko ennakko näkemys, joten sen tavoiteaikoja en lähde edes arvailemaan.

t. Vesa

80

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Moro!

Kovan tavoiteajan olet ainakin mulle lätkinyt, mutta jos tuo on tavoite, niin tapanani ei ole juurikaan tavoitteista tinkiä eli 1 h 34 min merkataan kelloon ja sen mukaan edetään, mutta viimeisellä rastilla en kuitenkaan odottele ajan täyttymistä smile

Nipa

81

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Päivää,

olen pakotettu palaamaan tänne mukavalle sivustolle ennen lupaamaani syksyä. Älkää tuomitko syyttömiä.

t. Mark Felt

ps. Pistetään tähän nyt kuitenkin sellainen huolestunut jukola-spekuleisson, notta missä on Koista?? Eräs julma huhu nimittäin kertoo, että hän olisi antanut muurauttaa itsensä ns. umpeen?!? Mene ja tiedä. Ja jotta herra * ei saisi syitä niskoilleen, laitan hymiöt ilman tageja. lmao!

82

Re: Jukola-spekulaatiot 2005

Näin jälkikäteen on ennustaminenkin paljon helpompaa. Mutta ainakin minun kohdaltani on tuo VVi:n aikatauluennustus varsin hyvä. Aikani oli 2.02 ja siinä on yksi turhanpäiväinen, suuri 4 minuutin pummi, joten tuo 1.58 olisi ollut juuri se, mitä meikäläinen olisi hyvällä suunnistuksella saavuttanut. Jokunen pienehkö sivuhyppäys ja mahdollisesti huono reitinvalinta kyllä näin pitkään ja vaativaan osuuteen kuuluukin.

Mielestäni rata oli vaativa, monipuolinen ja mielenkiintoinen, erinomainen suunnistusrata. Sitkeä savilieju ei mitään nannaa ollut, mutta sitä ei kai voi sillä kartalla välttääkään. Ratamestari oli tehnyt rohkeita ratkaisuja ja ainakin minun mielestäni onnistunut niissä. Oli antoisa reissu.