Ilmoitustaulu

Päijät-Rasti ry:n virallinen keskustelufoorumi ja ilmoituskanava

Et ole kirjautunut käyttäjäksi.

#1 02-02-2005 09:03:26

Nipa
Vieras

Sanon tämän suoraan

Moro!

Nyt tulee suoraa tekstiä, mutta siitä ei kande ottaa nokkiinsa.

Kerron tämän mielipiteeni vain ja ainoastaan kerran. Jos on idea, että halutaan elävät keskustelupalstat, niin meidän seuran volyymilla sitä ei valitettavasti tehdä tällaisilla rekisteröinneillä ja juttujen jaotuksella. Kuka jaksaa sitä vaivaa tehdä, saatikka muistaa salasanoja jne. Itse olen ainakin sen verrran kiireinen, että tuo vanha systeemi oli huomattavasti parempi ja simppelimpi, joka oli nopea ja helppo tapa jauhaa aika useinkin asiatonta juttua siellä ja pitää yllä seuran aktiviteettiä. Nyt tämä sama homma pitäisi sitten opettaa esim. vaarille. Ei onnistu näillä aikaresursseilla.

Muutoin uudistus ja domainit ovat hyvää kehitystä, mutta kuten sanottua minua ei näillä foorumeilla tavata ennen kuin pääsen mistä päin maailmaa tahansa ilman salasanoja ja nimimerkkejä kommentteja heitteleen tänne.

Ugh, olen puhunut.

Nipa

#2 02-02-2005 11:26:24

vvirkki
Vanha tekijä
Mistä: Espoo
Rekisteröity: 31-01-2005
Weppi-saitti

Re: Sanon tämän suoraan

Moi,

Kyllä minustakin tuo rekisteröinti saattaa vaikeuttaa tai jopa lopettaa kokonaan ns. satunnaisten kirjoittajien kirjoitukset. Sillä kuka muistaa salasanaa, jos käy esim. pari kolme kertaa vuodessa kirjoittamassa jotakin. Lisäksi vähemmän Webbiä käyttävät saattavat jopa pelästyä salasanan kyselyä ja näin heiltä evätään kommentointi.

Muuten sivut ovat toimivat ja tuntuvat paremmilta  kerta kerran jälkeen.

t. Vesa V.

Kirjautunut ulos

#3 02-02-2005 12:43:40

mr. *
Moderator
Mistä: En ota kantaa.
Rekisteröity: 30-01-2005

helou,

hyvä että saadaan palautetta. tästä keskustelun vilkkaudesta sen verran, että onhan tämä ainakin nyt jo vilkkaampaa kuin pari edellistä kuukautta vanhassa foorumissa. tongue

salasanaa en itse pidä ongelmana...sehän voi olla vaikka 'tappara' sen ny muistaa kaikki...suurin ongelma saattaa olla, se että aiheita tulee liikaa...onhan se hienoa keskustella asioista selvien otsikoiden alla, mutta kohta meillä saattaa olla jo pari-kolme otsikkoa pelkistä makkaroista...

* kisamakkarat
* saunamakkarat
* makkaran sielunelämä

periaatteessa meille riittäisi vaikka

* ilmoitukset
* kisaraportit (mitalisade)
* vapaa keskustelu

eli ilmoituksia ei kommentoitaisi kuinkaan...ja noissa muissakin olisi vain yksi 'kannu' kehissä.

ps. mä luulen Nipa, että sä joudun opettaan tän foorumin käytön ennemmin Koistalle ku Raunolle wink

Looking for relief in your miserable life,
You need some rock and roll,  And you better get it right...
                        -Lemmy-

Kirjautunut ulos

#4 02-02-2005 13:00:41

tm
kärjen takana
Weppi-saitti

"Mestari mikä mestari "

Kirjautunut ulos

#5 02-02-2005 13:21:07

anonyymisti
Vieras

#6 02-02-2005 13:36:12

mr. *
Moderator
Mistä: En ota kantaa.

cool,
nyt tarvitaan ehdottomasti sellasta hymiöö joka 'nostaa hattua'  nopealle kehitystyölle ja sen tekijöille...
no, käyhän tääkin worshippy

Looking for relief in your miserable life,
You need some rock and roll,  And you better get it right...
                        -Lemmy-

Kirjautunut ulos

#7 02-02-2005 13:59:18

Vesa Virkki
Vieras

Moi,

Kyllä vasteaika on kiitettävän nopea!!!!

tongueroll
t. vesa

#8 02-02-2005 15:46:55

JV
Ulkopuolinen tarkkailija
Mistä: Karkkila

Kirjautunut ulos

#9 03-02-2005 07:47:50

Eki
Vanha tekijä
Rekisteröity: 01-02-2005

Nopeata toimintaa, todellakin. Tietenkin uusi on aina uutta ja outoa, mutta ihminen on oppivainen. Vanha keskustelupalsta oli pelkistetyn toimiva ja sivusto muutoinkin hyvin käytännöllinen, mutta kehitys kehittyy, ja me sen mukana. Yhteistyöllä tästä saadaan varmasti hyvä järjestelmä, joka palvelee seuran yhteyslinkkinä.

Ja kiitokset kaikille niille bittinikkareille, jotka tätä ovat olleet tekemässä ja tekevät edelleen. Huomautukset, kommentit, arvostelut ja kiitokset ovat juuri nyt paikallaan, niin saadaan euran sivustosta kaikki hyöty käyttöön.

... havuja ...

Kirjautunut ulos

Board footer